Pagina's

zaterdag 26 januari 2013

Doel: meer sieraden dragen~

De laatste tijd beginnen sieraden me steeds meer op te vallen, in winkels of op eBay. Ik draag al heel lang amper sieraden meer. Toch begint het dus weer een beetje te kriebelen om sieraden te dragen. Ik heb inmiddels een leuk armbandje op eBay besteld en vond ook leuke DIY sieraden ideeën. Benieuwd? klik dan verder. :)

Dit is het enige sieraad dat ik nu draag, een ketting met 'his' erop. Mijn vriend draagt dezelfde ketting, maar dan met 'hers'. Deze dragen we elke dag al sinds we 1 jaar samen zijn. :) (En we zijn bijna 4 jaar samen).

Toch wil ik wat meer sieraden dragen, en dan met name armbandjes. Ik heb dit armbandje gekocht op eBay:
Ik heb de bovenste gekocht. Ik vind het oneindigheid teken op een of andere manier heel mooi en krachtig. Hij kostte $3,89. Link

Maar hier eindigt het natuurlijk niet, ik wil het liefst nog veel meer armbandjes (en andere sieraden)! 

Deze leuke sieraden vond ik via eBay en Etsy:
Link                                                                          Link


Link                                                                           Link


Ook kwam ik via Stumbleupon een verzameling tegen van allerlei sieraden DIY's, waar ik er zeker een keer een paar van ga uitproberen.

Zoals deze:

Of deze:

Of misschien wel deze:


Zoals je ziet heb ik genoeg inspiratie voor het kopen en maken van sieraden, en dan met name armbandjes. Nieuwe verslaving? :')

xoxo!