Pagina's

maandag 28 januari 2013

Valentijnsdag inspiratie!

Okee deze header is super random haha, maar het heeft wel met het thema van deze post te maken, namelijk Valentijnsdag! Het duurt nog een paar weekjes, maar toch vind ik het leuk om alvast inspiratie op te doen voor deze dag. Stiekem vieren mijn vriend en ik Valentijnsdag niet zo uitgebreid, omdat we ruim een week later vier jaar samen zijn. :) Dus ik doe inspiratie op voor die dag. Ook nog inspiratie nodig voor Valentijnsdag? Klik dan gauw verder. :)



Link                                                                         Link

Ik vind het altijd wel leuk om een originele Valentijnskaart te geven (mijn vriend en ik geven elkaar wel een kaartje met Valentijnsdag :3), en kaarten met game referenties vind ik altijd tof om te zien, zoals deze    Legend of Zelda kaarten. De linker heb ik vorig jaar aan mijn vriend gegeven. :)

     Link                                                          Link                                       Link

Baksels waar hartjes in zijn verwerkt vind ik altijd erg cute, en Valentijnsdag is dan zo'n gelegenheid om iets met hartjes te bakken. Bovenstaande voorbeelden vind ik zó leuk! Vooral die meringue ketting, maar of ik het geduld heb om zoiets te maken..

Link                                          Link                                                 Link

Ook vind ik het altijd leuk om mijn nagels in het thema van Valentijnsdag te doen (ook als het niet Valentijnsdag is xD), en heb dus ook wat leuke nail art inspiratie opgezocht! Die middelste is zo schattig! Van de rechter ben ik ook fan, simpel, maar toch erg leuk.

Gaan jullie nog wat speciaals doen met Valentijnsdag? :)

xoxo!