Pagina's

woensdag 30 januari 2013

Primark shoppings!

Vandaag ben ik even naar de Primark in Zaandam geweest omdat ik nog schoentjes nodig had voor mijn cosplay. Over 1,5 week is Tsunacon al (aaaaaah) en ik had nog geen goede schoentjes. Benieuwd of ik schoentjes heb gevonden en naar de rest van mijn aankopen? Klik dan verder. :)




Allereerst deze tas. Ik was eigenlijk niet van plan een tas te kopen, maar toen ik deze zag wilde ik hem heel graag hebben. En eigenlijk was mijn huidige tas ook wel een beetje versleten. Nu kan ik volgende week een nieuw school semester beginnen met een nieuwe tas! Hij kostte maar 12 euro. 

Nep Vans (of nja gewoon gympen dus? xD), omdat het niet zo koud is de komende tijd, en dan ga ik niet met dikke bontschoenen lopen. Ze waren 8 euro. En een panty met studs wilde ik al suuuper lang, en dus eindelijk een gevonden. Deze was 6 euro. 

Nagellak remover pads vind ik wel handig voor in mijn tas. Soms chipt mijn nagellak op onverwachte momenten, en dan haal ik liever alles er gewoon af. Ziet er wel netter uit. Er zitten twee bakjes van 25 pads in de verpakking, en bij de kassa betaalde ik daar maar €0,50 voor in plaats van €1,50. Nice! Ook heb ik een armbandje gekocht, deze was 3 euro. 

En jaaaaa ik heb schoentjes gevonden voor mijn cosplay! Ik weet nog niet of ik het strikje eraf ga slopen of niet, ben bang dat ik de hele schoen daarmee sloop. Ik kijk wel. Verder heb ik allerlei  soorten gel kussentjes etc gekocht, omdat als ik ga cosplayen ik met mijn blote voeten in die ballerina's moet. En ik weet nu al dat dat erg pijn gaat doen. Dus ik heb een hoop ingeslagen om dat te voorkomen. :)

xoxo!