Pagina's

woensdag 23 januari 2013

Mijn favoriete (niet Nederlandse) blogs~

Twee weken terug blogte ik over mijn favoriete Nederlandse blogs. Natuurlijk volg ik ook blogs van mensen buiten Nederland, en in deze post wil ik daar een aantal favorieten van laten zien. :)


Bereid je bij deze blog voor op heel veel scrollwerk, want dit meisje plaatst in elke post ontzettend veel foto's! Helemaal niet erg natuurlijk, want ze woont in Japan en Japan  is dan ook meestal het thema van haar foto's. Super veel eyecandy dus :D Als ik deze blog bekijk wil ik altijd zoo graag naar Japan, nog meer dan dat ik al wil. 

Toen ik nog veel bezig was met gyaru begon ik met het volgen van deze blog. Ook al ben ik nu nog amper bezig met gyaru, ik vind deze blog nog steeds leuk. Waarom weet ik niet precies, het is gewoon leuk om het leven van Sui een beetje te 'volgen', door middel van de foto's die ze post. Op dit moment verblijft ze in Amerika (ze komt uit Duitsland), en ik vind het leuk om te zien wat ze daar allemaal meemaakt en zo. Een van de gyaru blogs die dus een beetje bij mij is blijven hangen. 

Deze blog wordt onder andere gerund door Lauren Conrad en staat vol met handige beauty tips, tutorials enzovoort. Alles is heel gedetailleerd uitgelegd met duidelijk foto's. Must see voor beauty liefhebbers. :)

Ik volg al heeeeel lang Smosh op YouTube en ik weet niet hoe, maar op een gegeven moment kwam ik er achter dat de vriendin van Anthony (van Smosh dus), ook een blog en YouTube kanaal heeft, met allerlei leuke video's, over haar leven, DIY enzovoort. Sindsdien kijk ik haar video's altijd (soms zelfs in de trein haha) en ze zijn zo inspirerend. Haar blog heb ik pas ontdekt, en die is even leuk. :)

Kende jullie deze blogs al en zijn dit ook jullie favorieten? Of hebben jullie juist weer nieuwe ontdekt? :)

xoxo!