Pagina's

maandag 21 januari 2013

Leuke webshop: Oh My Bleach

Op blogs of tumblr kom ik vaak foto's tegen met DIY bleach creaties. Lange tijd wilde ik dit zelf ook uitproberen, maar ik vond het best wel eng om met bleek aan de gang te gaan. Bovendien gaan mijn ouders het ook niet echt waarderen als de hele achtertuin vol met bleek zit haha. 

Een collegaatje van mijn stage heeft met een vriend onlangs een leuke webshop via Facebook opgericht, namelijk Oh My Bleach. Klik verder voor meer info :)

Via Oh My Bleach kun je hele leuke topjes of truien kopen met bijvoorbeeld een cross print. De topjes kosten rond de 15 euro en de truien rond de 25 euro. Niet duur dus!



Dit (custom made) topje heb ik gekocht:
 photo trifroce_zps9ff95e49.jpg

Triforce <3 Van the Legend of Zelda (doh)

Of ze in de toekomst nog meer custom made designs gaan doen is nog niet zeker.

Wil jij ook je eigen top of trui met een mooie bleek print? Stuur Oh My Bleach dan snel een pb. :)

xoxo~!